Croissants, orangina en gefrituurde kip......

24 februari 2014 - Parijs, Frankrijk

We hadden dus nog helemaal niks gegeten
Dus besloten we om naar de bakker te gaan, want het rook daar heel erg lekker .
We hadden broodjes besteld , en die hebben we lekkér opgegeten op een bankje.
Daarna gingen we met de metro naar de Arc de Triumph gegaan .
Toen we naar boven liepen , zagen we hem staan alleen in de steigers .
Maar dat maakte niet uit dus besloten we wel gewoon om foto's te maken
En daar naar boven te gaan , natuurlijk moest je wel een kaartje kopen . Maar Papa had mazzel , want Marit en Sacha waren gratis. Maar toen. We zagen toch een lange trap die we moesten aflopen. Op de helft  waren we alledrie moe , maar boven ons zat nog een lange helft . Eenmaal toen we boven waren , was het zo verschrikkelijk mooi en hoog . We hebben daar heel foto's gemaakt en daarna zijn de weer naar beneden gegaan .toen besloten we om wat te gaan drinken op een terrasje . Daarna gingen we weer naar ons hotel , dus weer met de metro en dan nog een stukje lopen en dan waren we er . We hadden zin om een film te kijken en dus deden we dat . Papa was weer even in slaap gevallen . Toen de film af was gingen we eten . Bij de enige echte KFC . Daar hebben we kip , patat en een ijsje gegeten .  De KFC zit vlak bij ons hotel dus we hoefden niet meer met de metro .
In ons hotel aangekomen trokken we onze pyjama aan en onder de dekens te gaan liggen . We hebben nog even tv gekeken en zijn daarna gaan slapen.
Op naar de volgende dag!!!!!!!!!