Wat te doen, wat te doen.......

24 februari 2014 - Parijs, Frankrijk

Het begon allemaal zo: Eenmaal toen we in Parijs waren aangekomen,waren er al heel veel plannen .
We liepen met ons koffertje door de metrogangen,  en ook af en toe kijken op de plattegrond. We hoorden van Papa dat er een markt met 2500 kraampjes! Een paar keertjes met de metro en we waren op de markt , zoals je weet is het zo dat als je op de markt loopt , dan lopen er ook wel mannen die je wat willen aansmeren . Maar Sacha Papa en Marit zeiden elke keer :nee, we hoeven die oude troep niet, en dus liepen we verder. Uiteindelijk had we het wel gehad en gingen we weg. Onze voeten deden pijn en we hadden dorst. Dus Papa, sas en Marit hadden drinken. In Frankrijk vinden we dat mensen heel veel Roken. Dus af en toe hadden we best wel last van de stank. Het begon al donker te worden, en we hoorden alledrie onze maag rommelen . Dus we gingen wat eten. Sacha had een restaurant gezien waar wij benieuwd naar waren genaamd:Chartier . Dus wij daarna wandelen . EEN MEGA LANGE RIJ STOND ER ! . Daar moest je twee uur voor wachten , dat gingen we ff lekker niet doen , dus uiteindelijk zijn we naar het wereldberoemde hard rock cake gegaan en hebben Sacha en Marit een hamburger met patat gegeten , en Papa een hele lange reeks spareribs. Heel lekker dus. Toen we alles ophadden besloten we om naar ons hotel te gaan en lekker in ons bed , en een filmpje te gaan kijken . Maar zonder dat we het merkte was papa  even weggesukkeld . Toen de film was afgelopen besloten we om te gaan slapen .

De volgende morgen
Papa was als eerste wakker en ging op zijn iPad zitten
Toen werd Marit wakker en vroeg gelijk Hoe laat het was en Papa zei : half acht
Rond negen uur werd Sacha wakker en was nog niet helemaal wakker .
Even later gingen we ons aankleden en gingen we weer op stap. We hadden nog niet gegeten

Maar hierover later meer in het volgende verslag

Marit

Van reisblog naar fotoboek